Helg och kalas

Så var det helg igen och jag känner att tiden går så fort så att jag inte hinner med. Denna helg är Mattias ledig vilket är underbart! Om några timmar ska vi på kalas, Mattias systers kille fyller 25år och det ska bli väldigt trevligt! I veckan har Mattias varit i Köpenhamn vilket betyder att jag har varit själv hemma. Jag har mest jobbat, tränat och gått promenader. Något som jag också har gjort är att jag har börjat med Lchf och det går verkligen så bra. Jag har inte ätit godis och har inte haft något direkt sug efter det. Jag vet att jag inte behöver gå ner i vikt och att jag inte får slarva med maten men att inte känna sig bekväm i sin kropp är hemskt. Därför har jag börjat med detta. Jag känner mig inte alls lika svullen och uppblåst och jag känner mig redan nu lite mer bekväm med min kropp. I veckan som kommer har vi fotografering på jobbet, apt och så jobbar jag sent nästan varje dag, vilket inte är så roligt men men. Vi är ju med i tappa.se på jobbet och det sporrar oss alla till att gå ut och gå och det är så roligt! Jag har som mest gått 17000 steg! Nu blir det lite lunch, en tur på stan och sen kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0