Helg igen

Då var det helg igen och veckan som varit har varit ganska fullspäckad. Jag har haft apt (arbetsplatsträff), fotografering på jobbet vilket gick väldigt bra och det så har det varit lite andra jobbiga saker på jobbet. Idag har jag tagit det lugnt, städat lite och vi har just ätit lite lchf-glass som jag gjort alldeles själv. Den blev helt okej faktiskt. Vi skulle ha gått på fest ikväll men den blev tyvärr intställd vilket var så tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot det. Imorgon blir det lite zumba och sen får vi se vad dagen bjuder på. Om två veckor kommer mina föräldrar ner och nästa fredag händer det något stor i mitt liv men det får jag berätta mer om då. Ett svårt, jobbigt men otroligt spännande och roligt beslut ska tas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0