Ett nytt år

Nu var det väldigt länge sen jag skrev och det beror på många olika saker. Nu är det ett nytt år och jag ser verkligen fram emot det. I höstas fick jag ett återfall i min ätstörning och sen dess går jag och träffar Ann på ätstörningsenheten igen. Det går verkligen framåt men vissa dagar är tuffa. Vissa dagar vill jag bara sluta kämpa och ta den lätta vägen vilket innebär att börja äta lite och dåligt igen. Att äta bra eller som man ska göra är väldigt jobbigt och tar kraft. Jag har suttit och tittat igenom mina tidigare inlägg under åren då jag har haft bloggen och inser att jag kommit en bit på vägen sen jag blev sjuk men jag inser också hur min kropp har förändrats och det är jobbigt att se.

Sen 1 januari jobbar jag heltid på Stråvalla förskola och det är väldigt kul. Jag har slutat på mitt kära Ur & Penn vilket har varit så jobbigt. Nu känns det okej och förra helgen hade vi en sista fest. Vi badade badtunna, spelade pingis och hade så roligt. Jag fick två presenter också, en almanacka med bilder från alla våra fester och smycken i silver. En ring och ett par örhängen.

Idag är det lördag och jag är ledig! Mattias jobbar tyvärr på Carlsberg idag, de har inventering så jag får hitta på något själv och ddet blir nog en tur på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0