Tisdag

Idag är jag i Limabacka och jobbar och det känns lika roligt att få komma hit varje gång. Jag har hittat ett ställe som jag trivs så himla bra på. Det är kanske det här jag ska jobba med när jag blir stor ändå.

Helgen som varit var jättebra. I lördags jobbade jag och efter det hade vi mys hemma. I söndags tog jag och Mattias en tur till Kungsmässan men det blev inte så mycket shopping. Mattias däremot köpte en jättefins tavla med Eiffeltornet på, så fin. På vägen hem svängde vi förbi Åsa där min kusin bor och de var hemma. Det blev lek med Emil och Alicia, fick och en god middag. Det var så kul och trevligt.

Igår blev det en heldag på Ur & Penn och sen en lugn kväll hemma. Efter jobbet idag ska jag till tandläkaren och laga ett hål och jag är väldigt nervös.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0