Min tand är fixad

Besöket hos tandläkaren igår gick väldigt bra och fort. Mattias var med som stöd för jag var så himla nervös men det la sig ganska snabbt. Hålet var väldigt litet så det tog bara 10 minuter och jag behövde ingen bedövning. Känns så skönt att ha det gjort och jag firade det med att äta lite choklad, tur att inte tandläkaren såg det hihi. 

Idag är jag ledig och jag har varit på Ur & Penn och blivit fotograferad tillsammans med mina kollegor. Gallerian ska ha bilder på oss som jobbar i butikerna på hemsidan och idag var det vår tur. Det var väldigt roligt och jag hoppas att bilderna blev bra.

Ikväll blir det party med tjejerna! Synd bara på det trista vädret. Imorgon blir det en mysdag hemma och på fredag ska jag jobba på Ur & Penn. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0