Fredag!

Så var det fredag igen och veckan har gått alldeles för fort. Den här veckan har jag jobbat varje dag och jag har varit på både Ur & Penn och i Limabacka på en jättemysig förskola. Jag har fått många tider på den förskolan på grund av att en är sjukskriven. Det är alltid tråkigt när någon blir sjuk men det känns väldigt härligt och roligt för mig att få vara på ett och samma ställe en längre tid.

Förra heglen var det 1 maj och den spenderade jag och Mattias hemma. Jag var trött efter en lång vecka och somnade vid åtta. På lördagen var vi på loppis i Torpa och sen hade vi en mysig och lugn dag tillsammans. Det är inte ofta som vi båda är lediga en lördag så vi såg till att ta vara på den. På kvällen blev det en god middag hos Mattias föräldrar på Södra Näs.

Imåndags satt vi på akuten i 4 timmar med Mattias farfar som fallit ihop under dagen. Han fick stanna kvar där två nätter utan att de hittade något och nu mår han bra och är hemma. Nu i helgen ska jag jobba på Ur & Penn och på söndag hoppas jag att vi kan hälsa på min kusin i Åsa.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0