Vilken kväll!

Så var bh-partyt över och jag har nu gått i bh-skola vilket var väldigt intressant. Hon gav tips om vad man ska tänka på när man köper en behå och hur en bra behå ska sitta. Efter att hon gått igenom allt var det dags att prova och hon plockade fram modeller som hon trodde skulle passa var och en. Jag hittade en superbra modell och storleken stämde överens med den behå jag hade när jag kom dit vilket tydligen var ovanligt. Många köper förstora storlekar och då sitter den inte bra. Det blev mycket skratt och fnitter och Ann-Sofie hade köpt goda frallor och pålägg som vi smaskade på. En riktigt rolig tjejkväll blev det och jag längtar efter den nya behån.

Nu är det verkligen dags att krypa ner i sängen. Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0