Motion

Jag har hittat ett nytt sätt för mig att få lite motion, jag har börjat springa lite smått. Det går inte jättesnabbt och jag orkar inte springa så långt men jag har börjat och hoppas att det ska gå lättare och lättare. Nu på morgonen klarade jag att springa 15 minuter i sträck. Jag har under en tid drömt om att kunna springa långa sträckor längs havet och det var helt underbart imorse.

Under resten av dagen tänker jag ta det lugnt, kanske sola lite på damernas och bara njuta av det underbara vädret. Eftersom jag bara ska vara ledig en vecka i sommar så tänkte jag ta lite extra ledigt denna vecka, ladda för Paris och inför sommaren på Ur & Penn.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mella

Ååå det är ju apjobbigt att springa;) Men ack så härligt att röra sig längs havet på strandpromenaden! Jag är inte aaaaalls avis på dig;) Verkligen inte=P



Hoppas du får en skön vecka!

Kramar!

2010-06-21 @ 20:19:34
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0