Måndag

Vi hade en fantastisk rolig och trevlig kväll hemma hos Martina i Falkenberg i lördags. Hon bjöd på god mat, gurka, morötter, dipp, chips och en massa musik. Vi dansade, sjöng och hade så himla roligt. Efter det var det dags att gå in till stan och Grand Nightclub men vad besvikna vi blev, Grand hade stängt. Det blev ett annat uteställe som inte var så roligt och såhär i efterhand så hade det varit bättre om vi stannat hos Martina. Trots det så var det ändå en toppenkväll!

Igår tog vi sovmorgon och efter det hade jag visning av min lägenhet som jag nu har sagt upp. Allt känns så bra mellan mig och Mattias och vi hade bestämt oss för att flytta ihop efter sommaren. Sen tog vi en tur till Societétsparken där det var nationaldagsfiranade.

Sen hade vi en lugn och mysig eftermiddag hemma. Idag har jag jobbat på Ur & Penn och det är en ny kampanj på gång vilket gör att det ska fixas i butiken, roligt men jobbigt.

Lite bilder från helgen


Jag och Ann-Sofie


Gun-Marie, Ann-Sofie och jag


Martina och Marie


Mattias och jag på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0