Lördag

Kvällen igårblev inte riktigt så rolig som jag hade förväntat mig. Den började med ett glas champanj och sen var väntan på mat väldigt lång. Eftersom det var en kick off med marknad varberg var det mycket folk och många som skulle ta av buffén vilket gjorde att det blev en väldigt lång kö. Buffén bestod av smakprover ur Bodegans nya meny och smakade riktigt bra. Sen var det lite utlottning av olika evenemangsbiljetter och lite information om vad som kommer att hända i Varberg i sommar. Vi gick vid halv elva för Ann-Sofie kände så lite dålig efter maten och just när vi gick började Jessica Andersson spela. En trevlig kväll men tyvärr inte lika rolig som förra året.

Nu ska jag göra iordning mig inför en tur på stan och sen ser jag fram emot en toppenkväll i Falkenberg med gänget på Ur & Penn. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0