En mysig dag

Igår skulle jag och Frida ha åkt till Fjällbacka men hon var tvungen att gå på ett möte så jag följde med henne till jobbet. Efter mötet fick Frida en mycket roligt besked och jag är så glad för hennes skull. Sen bar det av till Göteborg där vi åt en god lunch, shoppade och hade en mysig dag. Fjällbacka får vi ta en annan gång och det ser jag fram emot. Jag köpte ett armband och en skål. Det kommer bilder senare.

Frida hade varit på Gekås i fredags och köpt fina saker och jag blev så sugen på att åka dit så när jag kom hem åkte jag och Mattias dit. Jag hittade några fina toppar och lite andra bra saker.

Igår kväll fick jag en present av Mattias och jag blev så chockad och glad. Jag älskar honom så himla mycket så tack till min underbara pojkvän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0