En fantastisk kväll

Igår var jag och Mattias, Sofia och Lasse, Anna och Freddy hemma hos Frida och Fredrik på parmiddag. Det var så trevligt och så god mat. Jag och Mattias hade ordnat fördrink och förrätt. Det blev mousserande rosévin och crostini med olika pålägg och det blev riktigt lyckat. Det blev också lite lekar, spel, golf och dans. Det ser så lätt ut när man ser folk som står och slår ut på golfbanor men jag kan intyga att det verkligen inte är det. Trots min duktiga lärare Frida lyckades jag inte få till några bra slag men jag testar gärna igen. Efter en mycket lyckad kväll tog vi bussen in till stan igen och somnade gott när vi kom hem.

Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0