En underbar helg

Förra helgen var jag hos mina föräldrar och det var en underbar helg med mys och god mat. Jag hälsade på min kompis Anna som nyss har fått en liten Olivia och det var så mysigt. Vi hade inte träffats sen 2007 och att träffa henne gav mig en massa ny positiv energi som jag kommer att leva på länge. Hennes lilla flicka var så himla söt och jag hoppas få träffa dem snart igen. Det blev även ett besök hos Charlotta och hennes lilla Herman som börjar bli stor nu och han kan verkligen konsten att charma. Min lillebror har köpt en fyrhjuling och den var jag självklart tvungen att testa. Jag fick även åka med när han körde och jag var helt slut efter den turen men det var så roligt.

Den här veckan har jag varit på Ur & Penn och det har varit så roligt, jag trivs verkligen där. Igår var jag och Sara hos Frida och hon bjöd på tacopaj och en god dessert. Nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet och imorgon lördag är jag ledig, så underbart!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättekul att ni kom, det var som att vi setts varje dag :) Vi ses snart igen! Ta hand om dig!

2010-02-19 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0