En ny vecka

Då var det dags för en ny vecka och idag har jag varit på en förskola där jag inte har varit förut. Det är kul att få komma till nya ställen och se hur de jobbar och få nya erfarenheter. Jag trodde att det skulle vara svårt att få timmar men hittills har det löst sig väldigt bra och imorgon ska jag till ytterligare en ny förskola. Just nu känns det väldigt bra att kunna kombinera jobbet på Ur & och Penn med att vikariera på förskolor. På torsdag ska jag vara på Ur & Penn och efter det åker jag och Mattias hem till Enhörna och min familj, längtar så. När jag är hemma ska jag hälsa på en tjejkompis som jag inte har träffat på väldigt länge och som nyss har fått barn, ska bli väldigt roligt.

Helgen som gått har varit väldigt lugn, jobbade i lördags och igår var vi en sväng till Gekås. Efter jobbet i lördags såg jag filmen "Coco-livet före Chanel" och den var så bra.

Nu ska jag krypa ner i soffan och ta det lugnt och sen är det dags för ett pass powerstep. Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0