Ett nytt kapitel

Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror på attjag har haft mycket och göra och bloggen har hamnat sist. Sist jag skrev skulle jag och Mattias till Marstrand och dagen där var så mysig. Den heglen var också Cahrlotta och hennes familj här och vi hade så roligt.

Jag jobbar väldigt mycket på Ur & Penn och vi har haft galet mycket att göra och jag har varit helt slut när jag har kommit hem. För någon vecka sen var mamma och pappa här och det var en underbar vecka. Vi var bland annat  till Helsingborg-Helsingör och Tjolöholms slott. De hjälpte mig också att flytta och nu idag har jag lämnat nycklarna och lägenheten för alltid. Nu är det jag och Mattias igen på allvar och det känns så himla bra!

Ihelgen var jag och Mattias hemma i Enhörna och på lördagen var vi på 25års fest hos min kompis Mikaela. Det var så trevligt och så god mat. Att träffa mina vänner var jätteroligt och det kändes så bra. Visst hade jag lite ångest och jobbiga tankar innan men de var som bortblåsta sen. Nu saknar jag mina vänner väldigt mycket och jag tänker tillbaka på allt roligt vi gjort. Det känns tomt på något sätt och nu hoppas jag och önskar att vi kunde träffas oftare. Det är inte lätt när man bort långt ifrån varandra men man kan alltid försöka. Jag känner mer och mer att jag börjar hitta tillbaka till mig själv och att jag börjar bli helt frisk. Nu vill jag leva mitt liv och inte behöva ha en massa jobbiga tankar och orimliga krav på mig själv. Jag ser fram emot mitt och Mattias liv tillsammans och ett nytt kapitel av mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0