Mina kära vänner

I torsdags kom min kompis Mikaela hit och vi började med en tur till "Tre toppar" och åt lite glass. Det blev tre kulor med varm nötsås på, en favorit. Efter det handlade vi och Mikaela lärde oss en ny jättegod maträtt som jag absolut kommer att göra igen. Sen blev det film i soffan, Twilight. Det var tyvärr inte någon film för Mikaela men men. I fredags gick vi ner och tittade på Fästningen och åt lunch på Café Ströget. Sedan bar det av till Göteborg där vi skulle hälsa på Anna, en annan kompis från Enhörna som nu bor i Göteborg. Vi gick en sväng på stan, köpte lite godis och åt en väldigt god middag på en italiensk restaurang. Efter det åkte vi hem till Anna och såg på film, "Efter bröllopet" hette den och var väldigt bra. Den kan jag rekommendera. När filmen var slut kom min snälla Mattias och hämtade mig.

 
Pasta med oxfilé, kantareller, grädde, basilika och parmesanost, så himla gott!


Anna och jag


Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0