Oj oj!

Oj vilken dålig uppdatering men tiden har inte riktigt räckt till. Jag har jobbat väldigt mycket, både på Ur & Penn och på förskola och det är så roligt att kunna göra båda sakerna.

För några helger sen var jag iväg på en hemlig helg som jag fått i examenspresent och det var helt underbart. Mattias körde mig till Horred och där väntade min kusin Malin, jag bytte till hennes bil och vi körde vidare och hamnade i Kinna hos min faster Gudrun där vi bytte bil igen. Sedan fortsatte resan utan att jag visst vart vi skulle. När vi nådde målet hade vi hamnat i Tranås och där väntade min mamma. Där tog vi in på ett badhotell som var helt underbart. Helgen innehöll shopping, god mat, spa-behandlingar och mycket skratt. När vi fyra träffas har vi så himla roligt och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Sen är jag så stolt över min mamma som klarade att köra helt själv. Tack för en underbar helg.

Påsken firade jag här i Varberg och det kändes väldigt konstigt att inte fira den med min familj men så fick det bli. Jag fick fira den med Mattias familj och det var så trevligt.

I lördags var det dags för fest med Ur & Penn och det blev bowling med våra respektive. Det var roligt, trevlig, god mat och många skratt. Det brukar aldrig gå bra för mig men jag vann första omgången! 




 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0