Jag är klar!!

Idag var mitt sista besök på ätstörningsenheten och det är med blandade känslor. Nu står jag här själv utan en säkerhetslina och ska klara mig och det gör mig rädd. Hon tror på mig och tror att jag kan klara det här och jag får lita på en henne och göra mitt absolut bästa. Det är upp till mig att göra det sista. Det har varit en lång och jobbig resa men nu är den nästan slut och jag kan se tillbaka och se den förändring som jag har gjort och det känns så himla bra. Detta firade jag med en lunch på stan med min arbetskollega Ann-Sofie och det blev även en tur i några affärer.

I lördags var jag och Mattias på fest i Falkenberg, det var Mattias chef som fyllde 30 år och det var så roligt. Festen började med en tipspromenad och då blev alla indelade i olika lag för att vi skulle lära känna varandra och sen var det dags för en god middag. Det blev mycket prat, skratt, god drick och mycket dans.

Igår jobbade jag och det var en hel del att göra. Efter det blev det ett besök hos Mattias farfar. Nu är det dags att göra en matsedel för den här veckan. Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0