Hemma hos mamma och pappa

Den här helgen har jag spenderat hemma i Enhörna hos min familj och det har varit helt underbart. När jag kommer hem är det alltid så mycket jag vill göra och ibland är det svårt att hinna med allt. Den här gången gjorde jag ett besök på mammas förskola och det var så roligt att träffa de som jag har jobbat med tidigare. Efter det blev det ett besök hos Anna och lilla Olivia som blivit 3 månader. Anna bjöd på god kycklingpaj, fika och det var så trevligt. I fredags hade mamma tagit ledigt och vi hade en heldag tillsammans. Vi åkte till Farsta där det blev lite shopping, lunch och sen bar det av till Ikea. En mycket trevlig och mysig dag med mamma. På kvällen åkte vi till farmor och firade hennes födelsedag tillsammans med min faster Gunhild och hennes man. Igår hälsade jag på Charlotta och hennes lilla Herman som snart fyller 1 år. Det blev fika, mycket prat och så avslutade vi med en promenad. På kvällen åt vi alla en god middag och sedan tittade på vi "Sommaren med Göran", en helt okej film. Vi firade även Mattias som har fyllt år samt mamma som ska fyllla år.

Idag tar jag det bara lugnt medan mamma och pappa håller på och tapetserar i deras sovrum. Senare ska vi åka hem till varberg igen vilket är lika jobbigt varje gång.

Några bildern från den gångna helgen


Armband köpt i Farsta


kalas hos farmor


Mys i soffan


Lite gott att dricka


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för senast!!!

2010-04-19 @ 10:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0