En ny vecka

Så var det en ny vecka och den här veckan är det fullt med jobb. Idag och igår har jag varit på Ur & Penn och fixat i butiken, det är en ny kampanj nu. Det är alltid kul att vara med och göra om och jag fick göra skyltskåpet. Det blir också lite jobb på förskola den här veckan, i Limabacka bland annat.

I helgen ska jag jobba och sen ska jag och Mattias på fest hos hans chef som fyller 30 år. Det blir nog roligt.

Jag mår ganska bra just nu, inte så mycket ångest men tankarna om vikt och mat finns där ändå och jag kan hålla det under kontroll. När jag tänker på hösten 2008 då jag under en tid i princip bara levde på ägg och smoothie känns det väldigt avlägset och inget jag kommer att hamna tillbaka i.

Ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0