Sjuk - Feber

Det onda i min kropp blev bara värre och värre igår, det gjorde ont i och på kroppen samt i ansiktet. Det bara slog till helt plötsligt och så började jag frysa som en tok. Jag fick ta på mig en tjocktröja, morgonrocken och filt samtidigt. Tyvärr blev det inte så mycket med pluggandet då jag mådde så dåligt men det tog jag igen imorse. Jag mår bättre idag men fortfarande dåligt. Det gör ont på kroppen och jag fryser och svettas. Jag är dock väldigt stolt över mig själv eftersom jag gick till skolan och var med på litteraturseminariet som var obligatoriskt. Jag gillar inte att missa saker och behöva ta igen det vid ett senare tillfälle.

Nu har jag bäddat ner mig i soffan och försöker vila så att febern ska försvinna. Ska jobba imorgon och jag måste vara pigg då, jag har inte tid att vara sjuk.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0