Onsdag

Jag har just kommit hem från träningen, först blev det 30 min powerstep och sedan 30 min core. Det var riktigt skönt att träna, det känns alltid så bra efteråt. I fredags var jag och några tjejer hemma hos Anna och åt god mat och hade det trevligt. Efter det gick vi ut på Oscar´s och dansade hela natten.

Nu i veckan har det varit lugnt, skola varje dag men inga tunga föreläsningar eller så. Imorgon ska vi till Navet i Borås med studiegruppen och det ska bli kul.

För övrigt så mår jag inte så bra just nu, känner mig väldigt förvirrad och så har jag en svacka när det gäller min ätstörning. Jag har känt mig så stark de senaste veckorna men just nu känner jag verkligen inte så. Trots det går det bra med maten och det är jag stolt över. Jag vill så gärna trivas med den jag är och kunna acceptera min kropp men just nu är det väldigt svårt och jag skulle bara vilja stänga in mig i lägenheten.

På lördag ska jag hem till Frida på födelsedagskalas, hennes pojkvän Fredrik fyller 25år. Det ska bli så himla roligt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0