Mycket har hänt i mitt liv

Nu är det ett tag sen jag skrev och mitt liv har förändrats ganska mycket. Jag är numera singel och det har jag varit i ca 1 vecka. Det var jag som gjorde slut på grund av en orsak men det är något som jag inte vill ta upp här. Ett uppbrott från någon man älskat är alltid svårt och jag förstår att det är svårast för den som bli lämnad. Mina planer nu är att ta hand om mig själv, ta mig ur ätstörningen helt och hållet, umgås med mina vänner och fokusera på att må bra.

Med ätstörningen går det bara bättre och bättre och just nu känner jag mig väldigt stark. Jag tror att det kommer att lösa sig, att jag kommer att bli så frisk som man kan bli.

I skolan är det lugnt just nu, det känns som att det inte riktigt har kommit igång. På lördag ska jag på fest hos en tjeje som har jobbat på Ur & Penn och sen ska vi gå ut, det ska bli så roligt.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0