Förvirrad

Just nu vet jag inte vad jag vill, vad jag känner eller vem jag är eller vill vara, känner mig så förvirrad. Jag vet inte vad jag ska lyssna på eller vem. Jag skulle bara vilja ta en pause och försvinna för att kunna fundera över alla dessa frågor. Det är tyvärr inte möjligt då jag måste sköta skolan och jobb men det hade varit så skönt. Ibland önska jag också att någon kunde vrida tillbaka tiden.

Jag är sjuk idag med fast jag mår lite bättre, tror inte att jag har någon feber men jag känner mig svag och så har jag ont i halsen. Något som gör mig lite glad är att solen skiner ute och att jag ska titta på en lägenhet idag.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Madde

Gumman!!

jag förstår om du har det jobbigt just nu men du måste våga lita på dig själv! du är starkare än du tror! du har många nära vänner runt omkring dig som stöttar dig!

det viktigaste nu, som jag ser det, är att du får komma bort lite från "vardagen" och få lite egentid. du kan ta min lgh så kan jag flytta ut till mina päron ett tag. inga problem, det vet du!

ses sen hjärtat!!

kramar i massor // Madde

2009-09-30 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0