En väldigt lyckad helg

Så var det söndag igen och helgen är snart slut, tiden går så fort. Igår jobbade jag och det var väldigt lugnt. Efter det gick jag hem, gjorde iordning mig för party hemma hos Petra, en tjej som jag har jobbat med på Ur & Penn. Vi var fyra tjejer som åt god mat och drack goda drinkar. Det blev även llite wii bowling och singstar, det var så roligt och jag har inte skrattat så mycket på länge. Sen åkte vi in till stan och gick ut på Oscar´s, vi dansade och roade oss hela natten.

Idag har jag och Frida varit och ätit brunch på Fridas i Kärradal. Det var så trevligt och gott. Det blev även en liten promenad. Sen har jag bara tagit det lugnt, har känt mig seg så jag har tittat på film och myst i soffan.

Tidigare skrev jag att jag skulle kolla på en lägenhet. Jag har gjort det nu men det kändes inte helt bra så jag skippade den. Jag mår så bra nu och jag är rädd för att det ska rasa om jag tar en lägenhet som inte känns helt okej eller på ett ställe där jag egentligen inte vill bo. Jag letar vidare.

Nu ska jag äta lite mat och sen slappa i soffan. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Lite bilder från igår.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0