En fantastisk kväll

Mina negativa tankar som jag hade i lördags innan festen släppte direkt när jag kom dit och det är nog tack vare mina underbara vänner. De får mig alltid att må så bra och jag kunde njuta av den goda maten och hade så roligt hela kvällen. Vi lekte roliga lekar där vi var indelade i lag, åt god mat, pratade, skrattade och dansade. Så jag vill tacka mina vänner och sen vill jag tacka Frida och Fredrik för en toppenkväll!

Igår jobbade jag och det gick bra, mådde lite så där men kämpade på. Idag har jag varit på ätstörningsenheten och det var skönt att få prata av sig lite. Just nu försöker jag plugga och det går väl inte så bra men men. Imorgon är det skola igen och jag hoppas att jag inte är sjuk då, börjar få lite ont i kroppen och det brukar vara ett tecken på det.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Lite bilder från festen:


Den goda maten



  
Sara                Madde             Fredrik  


Frida, Anna, Sofia

Jag hade så roligt!


Kommentarer
Postat av: Mella

Guuu vad fin du är!! Så snygg o vacker!

Vad härligt att kvällen blev så lyckad=)



Kram!

2009-09-29 @ 15:57:14
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0