Måndag

Idag har jag varit på ätstörningsenheten och det var skönt att få komma dit och prata och berätta om alla mina känslor och tankar. Vi kom fram till att jag har för mycket att göra just nu och det gör att jag får panikångest varje dag, bryter ihop för minsta lilla och bara vill försvinna. Jag straffar mig själv istället för att ta hand om mig själv vilket jag borde göra just nu. Därför har jag kommit fram till att jag måste dra ner på vissa saker vilket gör mig väldigt ledsen men jag måste lyssna till de varningstecken som min kropp ger mig. Jag ska ta tag i träningen igen vilket kommer att göra mig gott och så ska jag bara ta hand om mig själv och se till att jag klarar det lilla som är kvar av skolan. Skolan gör mig väldigt stressad men jag ska försöka intala mig att allt löser sig.

Igår var min underbara kusin och hennes två barn Emil och Alicia här och det var en underbar dag. De gör mig så glad och alla andra tankar bara försvinner.

Nu ska jag försöka ge mig på skolarbetet igen. Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

De e inte lång tid kvar i skolan nu, så håll ut :). Sen har du dina poäng som ingen kan ta ifrån dig! Lycka till med nya lägenheten!

Styrke kramar från mig.



Hoppas att vi ses i jul!

2009-10-26 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0