Ladies Night

I lördags var jag och mina kollegor från Ur & Penn på Ladies Night i Göteborg, Skandivanium. Det var så himla bra och jag kan verkligen rekommendera alla tjejer att gå på det. Innan åt vi mat på Hard Rock Café och när vi kom tillbaka till Varberg blev det ett besök på Oscars. Det var en så lyckad kväll och jag lägger upp bilder sen.

Just nu har jag praktik och det går bra, barnen och personalen är underbara. Annars så är livet tungt just nu vilket gör att det inte blir så många inlägg här just nu. Jag är stressad över skolan och det kommande examensarbete som ska göras. Min ätstörning pendlar upp och ner väldigt mycket just nu liksom mitt humör och hur jag mår. Jag har tankar som jag absolut inte borde ha, jag får lätt panikångest och det känns som att jag snart kommer att bryta ihop. Jag mådde så bra för ett tag sedan men det känns som bortblåst.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Mella

Tänker på dig! Kramar om!

2009-10-22 @ 08:23:02
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0