Känner mig lite lugnare

Igår hade vi en ganska stor examination i skolan och ja det kan ha gått hur som helst. Vi får inte reda på resultatet förrän om ca tre veckor. Jag är glad att jag gjorde allt som skulle vara med och att jag var där, hade lust att bara strunta i allt. Igår träffades även Madde och jag för att gå igenom examensarbetet lite, vi skrev ett missivbrev och några intervjufrågor och nu känner jag mig lite lugnare. Vi kommer att klara detta.

Jag har börjat packa lite men det är svårta att veta vart man ska börja, har så mycket saker. Idag ska jag färga och klippa håret och sen ska jag jobba. Ikväll blir det en lugn kväll hemma och imorgon ska jag jobba och sen på middag med några härliga vänner. Det finns lite ljus i mitt mörker just nu.

Här om dagen tog jag det jobbiga beslutet om att dra ner på jobbandet. Egentligen får jag inte jobba alls enligt min sjukgymnast på ätstörningsenheten men det skulle jag aldrig klara. Jag hade ett väldigt bra samtal med min chef som är så bra. Hon förstod helt och att jag måste göra det här för att jag inte ska bryta ihop helt och gå in i väggen. Hon har nu gjort om min schema och det kändes väldigt tungt att stryka nästan alla tider i kalendern. Men det är något jag måste göra för att jag ska ta mig ur det här. Så nu ska jag koncentrerar mig på mig själv!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0