En underbar dag

Idag har jag haft en underbar dag med min kusin Malin och mina kusinbarn Emil och Alicia. Först var vi här hemma en stund, åt lite mat och myste. Sedan packade vi våra saker och åkte till Stättared som är en gård där de har lite olika djur, kor, hästar, grisar, getter och kaniner. Vi gick runt bland alla djur och det var så mysigt och sedan satte vi oss på en bänk och fikade. Min kusin hade tagit med sig, kaffe, macka och kex och när solen tittade fram blev det så varmt och skönt. Att umgås med dem gav mig ny energi och glädje som jag verkligen behöver just nu, underbart och jag saknar dem redan. 

Om en stund ska jag iväg och jobba, en ny kampanj så butiken ska göras om, klockor ska prismärkas och fönstret ska fixas. Helgen har varit lugn och skön, var ledig i lördags och det var så skönt att bara få vara. På kvällen hade jag en mysig kväll alldeles för mig själv, tittade på några filmer, åt lite godis och hade det bra. Nu i veckan är det ganska lugnt iskolan och jag passar på att jobba lite. 

Ha en fortsatt trevlig dag.

Lite bilder
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0