Helt slut

Nu har jag tagit plats i soffan och jag är helt slut efter dagens flytt. Har gått i trappor hela dagen och det känns i benen. Lägenheten kommer att bli så mysig och imorgon ska vi flytta de sista tunga möblerna. Men att flytta är inte bara roligt. Hela tiden funderar jag över mitt beslut och det gör mig ibland förvirrad. Nu är det som det är och vi får se vad som händer sen.

Idag kom även mina föräldrar ner hit och jag har verkligen längtat efter dem. Eftersom jag inte kommer att åka upp till Enhörna när jag fyller år så firade de mig idag. Jag fick en dammsugare vilket jag verkligen behövde, värmeljus som går åt nu i höst och vintermörkret och sen fick jag presentkort på Hemtex.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och imorgon klockan åtta börjar vi flytta igen. Vid elva börjar jag jobba och slutar vid fyra.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0