Flytten är klar

Nu är äntligen flytten klar och nu är det bara lite småsaker som jag ska fixa här hemma. Igår flyttade vi de stora möblerna på morgonen och sen jobbade jag. På jobbet var det mycket att göra vilket alltid är roligt. Efter det gick jag, mamma, pappa, faste Gudrun och hennes man Bengt och åt på Wärdshuset. Det var så himla gott! När vi ätit klart gick vi hem till mig en stund och sen åkte Gudrun och Bengt hem. Då satte vi igång och fixade här i lägenheten och hämtade de sista sakerna i den gamla. Sen blev det vin, yatzy och kortspel i soffan med mamma och pappa.

Nu idag ska jag och mina föräldrar åka till Ikea och köpa lite saker som jag behöver ha. Sen ska de tyvärr åka hem vilket alltid känns tungt och jobbigt.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0