Twilight

Hur jag mår kan förändras väldigt fort och just nu mår jag inte bra. Jag försöker kämpa men det är så svårt. Besöket hos ätstörningsenheten på måndag har blivit inställt och jag har fått en ny tid på onsdag men jag har upptäckt att jag inte kan då. Nu vet jag inte när jag ska dit igen och det känns väldigt jobbigt. Jag behöver prata med min sjukgymnast för just nu går det inte bra.

Ett ljus i detta mörker är "Twilight". Jag kan verkligen rekommendera er att se den filmen, den får mig att må bra för stunden. Filmen är baserad på boken "Om jag kunde drömma" skriven av Stephenie Meyer. Det är den första boken av fyra som handlar om Bella och Edward och deras omöjliga kärlek.

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0