Tisdag

Så var det tisdag igen, helgerna bara rinner iväg liksom veckorna. Nu är det inte långt kvar till sommaren, så härligt. Jag var ju i Göteborg i fredags och det var väldigt kul och trevligt att täffa mina två tjejekompisar Anna och Mikaela, jag hoppas att jag får träffa dem snart igen. I lördags jobbade jag och på kvällen blev det mys i soffan. På söndagen tog vi en liten tur till Lysekil. Där strosade vi runt bland alla fina hus, åt varsin räksmörgås på en väldigt mysig restaurang och så åkte vi båt ut till Fiskebäckskil. Där var det så himla mysigt och fint, pittoreskt är den rätta beskrivningen. Vi satte oss i den lilla hamnen och åt lite glass. En toppendag!

Igår skulle jag och Mattias ha varit på ätstörningsenheten men det blev tyvärr inställt, min sjukgymnast var sjuk. Det var så synd för jag hade verkligen behövt prata med henne. Nu ikväll har jag och Mattias varit och tränat så nu är vi helt slut. Jag provade på roddmaskinen och det är något jag kommer att fortsätta med. Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en jättebra bok, "Ljudet av ditt hjärta" skriven av Stephenie Meyer.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0