Till Göteborg

Jag har just kommit hem från praktiken och ska snart ta tåget till Göteborg och träffa mina tjejkompisar Anna och Mikaela. Det ska bli väldigt roligt! Vädret ute är inte roligt, det regna och åskar.

Nu har jag inte varit på ätstörningsenheten på nästan två veckor och just nu känns det väldigt jobbigt. Jag ska dit på måndag och då ska Mattias följa med. Han ska få lite information om hur det är att ha en ätstörning och hur det är att kämpa sig igenom det. Jag har svårt för att äta just nu vilket beror på flera olika saker. Jag hoppas att dessa saker inte kommer att påverka mig en vacker dag och att mina problem kommer att vara ur världen.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Mella

Gumman, vet att det är ett helvete det här med ätstörning. Det enda jag kan säga är att kämpa på!

Kanske att vi hejar på varandra på måndag=) Vem vet?...

Sköt om dig!!

Kramar

2009-05-09 @ 18:36:22
URL: http://houndrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0