Promenad och minigolf

Igår var en härlig dag, fint väder och så var man ledig. Jag hade tänkt sova länge men självklart vakande jag kvart över sex och kunde inte sova, det var bara att gå upp efter flera försök att somna om. Klockan tolv träffade jag Frida och hennes hund Fiffi på stan, vi tog en kopp kaffe och sedan gick vi en promenad. Det var så mysigt! Lite senare mötte jag Mattias och åt lunch med honom och efter det spelade vi lite minigolf. Jag förlorade som vanligt vilket inte gjorde så mycket eftersom vinnaren fick bjuda på glass. Vi köpte glass och satte och vid fästningen och njöt av solen. På kvällen åt vi middag med Mattias föräldrar, gott och trevligt.

Idag ska jag iväg på praktik och när jag slutar ska jag ta en sväng på stan.

Ha en trevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0