Onsdag

Just nu är jag väldigt dålig på att uppdatera bloggen. På dagarna är jag på praktik och när jag kommer hem så är jag så himla trött. På kvällarna blir det ofta att jag äter lite mat, sätter mig i soffan och tittar lite på tv och sen går jag och lägger mig, om jag inte redan har somnat i soffan :). Jag orkar inte göra så mycket mer.


I lördags var jag ute med mina kollegor på Ur & Penn och vi hade så roligt! Vi sjöng Singstar här hemma hos mig och sedan bowlade vi. Jag brukar inte vinna men jag van första rundan. Efter det åt vi en god middag och sedan hamnade vi på Harry´s. I söndags var jag och Mattias till Kungsmässan i Kungsbacka. Där åt vi en god lunch, gick i affärer och hade det mysigt.

Nu i veckan har det inte hänt så mycket förutom att jag har åkt på en förkylning. Imorgon ska jag sova länge och sen ska jag nog träffa Frida och ta en fika eller gå en promenad. På fredag är det praktik igen.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0