Lördag

Gårdagen var väldigt trevlig. Vi var på Gelås och vi hittade lite saker som vi köpte, bland annat en lampa som jag har tittat på länge och så köpte jag en sommarklänning. Efter det blev det lunch på Stantons. Sedan bar det hem till Varberg igen där Mattias kompis och hans flickvän checkade in på Stadshotellet. Efter det åkte vi hem till oss så att de fick se vår lägenhet och sedan blev det en tur med bilen för att visa hur fint det är här. Något som man måste göra när man är här är att äta glass på Tre toppar så det gjorde vi och det var så gott! Middag åt vi hemma hos oss och det blev räkor. Till efterrätt åt vi rabarberpaj! Efter det spelade vi Buzz och det gick väl sådär för mig.

Idag ska jag jobba hela dagen och ikväll ska vi gå ut och äta. Ha en trevlig dag!

Lampan vi köpte på Gekås

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0