Äntligen helg!

Jag tycker att tiden bara går fortare och fortare och det känns som att jag inte riktigt hänger med. Nu är det inte långt kvar på den här terminen och sommaren är snart här. Idag har jag varit på praktik och vi har varit ute hela dagen och njutit av det underbara vädret. Jag fick tyvärr gå hem lite tidigare på grund av att jag hade en huvudvärk som inte ville ge sig. Jag vet inte om jag har någon förkylning på gång för jag är dessutom så trött hela tiden. Jag trivs verkligen jättebra på min praktikplats och om jag ska jobba på förskola när jag är klar med utbildningen så skulle jag väldigt gärna vilja jobba där.

Imorgon ska jag jobba och efter det ska mina kollegor från Ur & Penn komma hem till mig. Vi ska ha lite förfest och sen ska vi till Super Bowl. Där ska vi bowla och äta en god middag och efter det blir det utgång. Det ska bli så himla roligt!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0