Vi har flyttat!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har haft en del att göra. En rolig nyhet är att vi har flyttat men inte så långt. Vi har bytt lägenhet med grannen så nu bor vi i en två på 73 kvadratmeter! Det är så himla skönt att ha ett eget sovrum. Det är en del som måste göras, måla tak och väggar men annars så är den väldigt fin. Vi började vid tre i torsdags och slutade sent i fredags kväll.

I fredags kom också min familj ner och har varit här hela helgen. De hjälpte oss att flytta och sen har vi bara umgåts och haft det mysigt. I lördags var jag, mamma, jocke och hans flickvän på spa på Fregatten. Hans flickvän hade fått en behandling i födelsedagspresent och medan hon fick behandlingen badade vi andra bubbelbad. Det var så härligt! Mattias och pappa tog en tur till kallbadhuset. Efter det gick vi alla en sväng på stan, kollade i affärer och åt lunch. Sedan promenerade vi bort till Super bowl och bowlade lite. Det gick inte så bra för mig direkt men det var väldigt kul. När vi var klara gick vi hem, gjorde iordning oss och sedan åt vi en god middag på Wärdshuset, så trevligt! Igår var hyresvärden här och besiktade lägenheterna och efter det åt vi semla med familjen innan de åkte hem till Enhörna igen. En väldigt rolig och mysig helg!

Efter att familjen åkt hem åkte jag och Mattias till Ikea och shoppade lite saker till lägenheten! Det kommer att bli så fint här när allt är klart.

Idag är jag ledig och om en stund ska jag iväg till ätstörningsenheten. Jag behöver verkligen prata med dem för idag är det ingen bra dag. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0