Vart kom snön ifrån?

Igår och imorse var det sol, blå himel och underbart väder. Om man tittar ut nu så vräcker snön ner, vart kom den ifrån och varför? Våren kändes så nära och jag längtar verkligen efter våren men jag får väl vänta ett tag till. Idag har jag och Madde varit i skolan. Det har gått lite trögt men lite har vi fått gjort.

Efter skolan gick jag till frisören och nu har jag min kära lugg igen. Tack för de kommentarer som jag har fått och det känns verkligen bra att ha vanlig lugg igen.

Imorgon är Mattias ledig så han ska följa med mig till Synsam. Det var ca 2,5 år sen jag gjorde en synundersökning så det är nog dags igen. Efter det ska vi ta en lunch på stan och sen ska jag jobba. Det blir nog en trevlig dag!

Nu ska jag ner till tvättstugan och slänga in en maskin. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0