Torsdag

Oj vad dagarna går fort, redan fredag imorgon. Idag har jag och Madde varit i skolan och skrivit lite på vår undersökningsplan och det går framåt. Det är alltid lite svårt att komma igång och få inspiration men det kommer att bli bra det här. Efter skolan jobbade jag några timmar och det var så kul. Det känns som att jag inte har jobbat på länge.

Strax ska jag och Mattias iväg till Esprit på clubbkväll. Jag ska nog inte handla något men det är alltid kul att titta. Imorgon ska vi till skolan igen och skriva lite till. Madde stackarn har varit magsjuk så vi kunde inte skriva något igår men det löser sig, vi ska nog hinna ändå :).

På lördag ska jag jobba hela dagen, jag öppnar och stänger. Sen på kvällen ska jag hem till Frida. Då blir det lite prat, melodifestival och lite gott att dricka.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0