Tisdag

Just nu sitter jag på en föreläsning som handlar om "att söka information" och jag kan inte säga att den är så speciellt intressant men men.

I helgen har jag haft mycket att göra. I fredags var jag, Madde och Mattias på After School på ett ställe här i varberg. Det var väldigt trevligt och mycket folk. Efter det gick vi hem till Anna, drack lite vin och pratade en massa. Jag och Mattias gick hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp tidigt på lördagen. I lördags jobbade jag hela dagen och det var mycket folk hela tiden. Jag skulle ha stängt butiken 16.00 men sista kunden gick 16.15. Efter jobbet skyndade jag hem, bytte om och slängde i mig lite mat. Sedan kom Sara och hämtade mig och så åkte vi tjejer ut till Frida i Åskloster. Där fick vi lite gott att äta, vi pratade en massa, tittade på melodifestivalen och spelade lite sällskapsspel. Det var så trevligt. Vid elva åkte vi in till stan igen och gick ut på Oscar´s där vi dansade och hade roligt.

I söndags var jag och Mattias i Kållered på dop och det var mitt kusinbarn Alicia som döptes. Hon skrek hela tiden i kyrkan men hon var så söt! Sedan blev det fika och de bjöd på smörgåstårta och prinsesstårta. Hon fick en massa söta presenter och av oss fick hon en dockservis i porslin, ett par söta tofflor och en body. Efter dopet åkte vi till Ikea och köpte lite saker till lägenheten, bland annat ett skrivbord.

Igår var det dags för skola igen och på eftermiddagen var jag på ätstörningsenheten. På ätstörningsenheten gick det bra, vi pratade om hur veckan har varit och så fick jag bollmassage. Efter skolan idag ska jag jobba, det är ny kampanj på gång så det ska skyltas om och så. Nu ska jag försöka lyssna lite.

Ha en bra dag!

En bild från helgen


Kommentarer
Postat av: Frida

Klockren bild!!

2009-03-10 @ 11:19:14
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0