Söndag

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Nu är det söndag igen och helgen är snart slut. Det har varit en väldigt lugn och skön helg. I fredags var Mattias ledig så vi gick en sväng på stan, åt en varsinn tacotallrik till lunch på Ströget och bara tog det lugnt. På kvällen åt vi en god middag med lite ost, kex och annat plock. Vi tittade på film och bara myste. Igår jobbade jag och på kvällen tittade vi på film och Robinson. Jag tyckte att Robinson var ganska bra så jag kommer nog att följa det. Idag har vi hållt på och fixat i lägenheten, efter det blev det en tur till Gekås och där träffade jag min kära vän Madde. Nu har vi ätit lite mat och nu tittar jag på Gossip Girl.

Imorgon är det skola igen och efter det ska jag till ätstörningsenheten. Jag har inte varit där på två veckor så det ska bli väldigt skönt att få komma dit och prata med min sjukgymnast. Jag har mått lite sådär ett tag nu, det går upp och ner hela tiden och jag har ångest ganska ofta. Det är svårt att äta riktig mat i normala mängder och sen se hur siffrorna på vågen stiger, hela mitt liv har kretsat kring mat och att hålla min vikt nere. Nu kan det inte längre vara så.
 
Ha en trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0