Söndag

Så var det söndag igen och jag har slarvat med uppdateringen igen. Idag är det tyvärr ingen bra dag trots det fina vädret. Dagen började bra men så fort jag ställde mig på vågen och såg min vikt rasade allt. Just nu vill jag bara ge upp min kamp och börja äta som jag gjorde förut eller inte äta alls. Jag vet att det inte går men det är så lockande.

I fredags var det final i "Let´s dance", det har nog ingen missat. Jag började gråta när Laila Bagge dansade sin sista dans, den var så fin! Samtidigt så tycker jag att det var väldigt kul att Magnus och Annika vann.

Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen åt vi middag med Mattias pappa här hemma hos oss. Efter det tittade vi på Robinson och sedan lite fotboll. Jag somnade som vanligt i soffan! Om en stund ska jag och Mattias åka till Halmstad och gå runt och strosa lite. Jag hoppas att dagen blir bättre!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Släng vågen! Du ska inte ha en sån hemma, det är bara dåligt och skapar definitivt mer ångest än hjälper. Hoppas du mår bättre idag!

2009-03-30 @ 21:47:47
Postat av: Mickis

Släng vågen! Du ska inte ha en sån hemma, det är bara dåligt och skapar mer stress och ångest än hjälper. Hoppas du mår lite bättre idag iaf.

2009-03-30 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0