En underbar dag!

Idag har det varit en väldigt bra dag. Mattias har varit ledig så han följde med mig till Synsam och det visade sig att min syn inte har förändrats sen jag var där sist. Det var väldigt bra och mina glasögon som jag har men aldrig använder var helt perfekta. Efter det gick vi och åt en god lunch på Paganini, det var så mysigt att kunna äta lunch med honom. Sedan var det dags för mig att gå till jobbet och göra lite nytta. Det var inte så mycket folk men vi hade saker att göra ändå.

Ikväll har vi ätit lite räkor och tittat på film, en väldigt mysig fredagkväll! Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen ska vi titta på Melodifestivalen, man kan ju inte missa finalen. Ha det så bra!

Dagens outfit



Så här blev luggen!
 

Kommentarer
Postat av: Becca

snyggt =)

2009-03-13 @ 22:24:35
URL: http://beccizen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0