Underbart väder

Nu sitter jag i solen och njuter, det är så varmt och skönt! Förhoppningsvis så får jag lite färg också. Jag kan inte sluta tänka på Paris och hur resan kommer att bli. Vi har inte planerat i minsta detalj vad vi ska göra varje dag men vi har vissa saker som vi absolut vill göra. Vi ska vara lite kulturella och så vill jag shoppa lite. Just nu ser det ut som att det kommer att vara varmt och soligt där. Jag är lite orolig inför flygresan, jag är inte rädd direkt men jag tycker att det är lite obehagligt. Planet går 06.55 på tisdag morgon så det blir att gå upp vid tre ungefär, jobbigt men det är det värt för vi kommer dit tidigt och har hela dagen på oss.

Är det någon som har några tips inför vår resa, shopping, restauranger med mera, kom gärna med det. Sen ska jag även köpa en ny foundation, jag skulle behöva lite tips på bra sådana.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0