Sol och bad

Det var så härligt att ligga på stranden och sola, underbart och det blev några dopp i havet också. På ätstörningsenheten gick det väl sådär, vikten var verkligen inte bra vilket gjorde mig väldigt ledsen. Jag hade ställt in mig på att den skulle vara dålig men det är annat när man får se siffrorna på vågen. Trots det så fick jag väldigt värmande ord, hon sa att jag hade varit grymt duktig denna vecka och det känns verkligen bra att höra. Hon är bra på att lyfta det positiva och leder mig i rätt riktning.

Ikväll har vi tittat på tv och myst i soffan och för en några minuter sen kom vi hem från en kvällspromenad. Det är ju så varmt och ljust ut fortfarande så det är synd att inte ta vara på det. Imorgon ska jag jobba och efter det ska jag träffa Frida, har ju så mycket att berätta.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0