Paris - Dag 4

Jag hann inte skriva de sista dagarna i Paris så jag gör det nu. På fredagen stod shopping på listan att göra och jag shoppade en hel del. Alla affärer hade rea så man kunde verkligen fynda och det gjorde jag. Mattias var så gullig som stod ut med mig och så bar han mina kassar, en riktig gentleman. Vi stannade på ett mysigt café och åt varsin jättegod kaka och tittade på folk. Efter det blev det lite mer shopping. Senare på dagen åkte vi till Champs Elysées och strosade runt där, det blev även ett besök på Louis Vuitton och där hade jag gärna köpte något om jag hade kunnat. Vi besökte även Triumfbågen.

Eftersom det var sista dagen och sista kvällen bestämde vi oss för att äta en riktigt god middag på Champs Elysées. Vi bytte om och tog tunnelbanan dit. Vi hittade en mysig restaurang och åt en trerättersmiddag.

Klädd för middagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0