Onsdag

Det var ett tag sen jag uppdaterade min blogg och det det beror på lite olika saker. MIn praktik är slut och mina känslor för det blandade. Det är skönt att ha vardagen tillbaka och att man är lite piggare samtidigt som jag saknar barnen och personalen ganska mycket. Jag saknar också att vara ute hela dagarna, det har varit så mysigt och jag önskar att alla förskolor kunde jobba så.

Snart är det sommarlov och det är en del arbeten som ska göras klart nu. Den 10 juni ska det sista arbetet vara inlämnat och sen kan jag slappna av och njuta av sommarlovet. I måndags badade jag för första gången detta år och det var inte så farligt kallt. Jag låg på damernas och solade hela dagen och de var skönt med ett svalkande dopp. Tyvärr brände jag mig ganska mycket, speciellt på ryggen och jag kan knappt ligga ner. Jag får dock skylla mig själv eftersom jag inte hade smort in ryggen med någon solskyddsfaktor. Jag ser ut som en kräfta :)

Besöket hemma för någon helg sen blev så lyckat, det blev en riktig överaskning till mamma. Nu i helgen som var jobbade jag på lördagen och sen hade jag och Mattias picknick ute på Getterön. På fredagen var vi hemma hos Sara och grillade och firade hennes födelsedag. 

Idag är det skola igen och efter det ska jag jobba. På torsdag har vi examination och på kvällen har vi en liten avslutning med klassen. 

Ha en trevlig dag och njut av det fina vädret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0